Pagini

sâmbătă, 21 iulie 2012

Jurnal de vacanta (3)


Marti a fost zi de Constanta, din nou. Am ajuns iar la Medicover unde am primit acordul ca David sa poata intra in apa – nici nu va inchipuiti cat de fericit era. Apoi am vizitat Cazinoul care, din nefericire e in paragina total, dar tot aduce aminte de cladirea impunatoare care era acum cativa ani. 







Am trecut pe la Acvariu, iar copii au fost foarte incantati sa vada pestii. Atractia principala o reprezinta sturionii, intr-un bazin imens in mijlocul complexului. In rest, o multime de pesti exotici si broaste testoase. Merita vazut.

  



Ne-am dus putin pe la mall, la Maritimo, insa atractia zilei a fost Delfinariul. Spectacolul a fost excelent: trei delfini din China - Peipei, Chen Cheng si Ni-Ni - trei antrenori si o prezentatoare ne-au oferit 30 de minute frumoase.


Dupa spectacol am vizitat expozitia de pasari - papagali, tukani si alte pasarele - si rezervatia naturala - lebede, fazani, pauni, cerbi, coati, veverite, mufloni, struti, canguri pitici, iepuri si multe altele.

Ziua de miercuri ne-am petrecut-o din nou pe plaja, la Olimp, intr-unul din golfuletele din spatele hotelului Ambasador. Pe David nu stiu ce l-a apucat dar a prins o frica de nori, asa ca ne-a cam stresat sa plecam acasa, la pranz.




Pentru joi aveam planuri mari.