Pagini

vineri, 20 iulie 2012

Jurnal de vacanta (2)


Ideea noastra era sa mergem in fiecare zi la plaja de doua ori: o data dimineata, devreme, de la 8-9 pana pe la 11-11:30 si apoi seara, dupa ora 16:30-17. Numai ca, la fel cum socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa, nu prea ne-am tinut de program zilele urmatoare.


Marti dimineata nu ne-am dus la plaja, pentru ca, obositi dupa drum, ne-am odihnit ceva mai mult. Seara am fost, cam o ora si jumatate.




Ce e trist: mizerie de nedescris. Orice are romanul sau ce ii ramande dupa ce a mancat si a baut, vezi pe plaja, desi cosuri de gunoi sunt la tot pasul.

Miercuri in schimb eram pe plaja la 9:30. Cu mare greu am gasit un loc unde sa punem rogojinile, i-am dat pe pitici cu crema de plaja si apoi s-au bagat in apa. Pe la ora 11:30 am plecat spre casa pentru ca se facuse mult prea cald. Luam masa de pranz si apoi ii punem pe cei mici sa doarma. 


Dupa masa, iar bagajul de plaja si, inapoi la mare, dar n-am stat prea mult pentru ca s-au lasat niste nori negri si am plecat acasa. Apoi a venit furtuna.




Joi dimineata am fost cu David in Constanta, la Medicover. Apropos, domnilor/doamnelor de la Medicover, poate faceti un sistem integrat, daca tot aveti policlinici prin diverse orase. Cei din Constanta nu au acces la datele de pacienti din Bucuresti, asa ca doctorii trebuie sa faca fisele de mana. Noroc ca am plecat cu tot dosarul dupa noi, altfel pediatrul din Constanta nu stia ce ne-a recomandat cel din Bucuresti. Doctorita ne-a zis ca David e aproape OK, dar ca ne recomanda sa-l mai tinem cateva zile fara sa intre in apa si sa nu-i mai dam antbiotic.


Zilele urmatoare au decurs cam la fel. Sambata am facut un mic gratar in gradina, ne-am plimbat pe faleza si prin statiune, am mai ajuns seara pe plaja.

Am ajuns si in Mangalia, unde am vizitat portul turistic si am mancat o pizza. 











Ne-am dus in Olimp sa savuram deliciosul profiterol de la Mimoza, am facut plaja acolo. Duminica am fost la Ciresica unde ne-am intalnit cu alti prieteni ai prietenilor nostri, am mancat peste, am dansat pe muzica lui Gheorghe Gheorghiu si le-am admirat pe fetele din trupa de dans a restaurantului.
Si uite asa s-a dus o saptamana.