Pagini

duminică, 1 iulie 2012

Indiana Jones si regatul lenjeriei intime

- Tati, cand venim acasa, imi dai mie cureaua, da? Sa fac ca Indiana Jones.
- Si cum facea Indiana Jones?
- Asa (imi arata cum o roteste deasupra capului).
 ..............

- Tati, dar Indiana Jones nu are chiloti.
- Poftim?
- Indiana Jones nu are chiloti.
- Cum nu are?
- Nu are! L-am vazut eu!
- Cand?
- Atunci cand am apasat pe A (la Wii). A sarit in apa si a inotat si nu avea chiloti.
- Asa?
- Da. Si cand s-a luptat cu aia, nu avea chiloti.
- Poate asa se simte el mai bine.
- El fugea fara nimica si apoi s-a dus in ascunzatoare si s-a schimbat in hainele reparatorului. Si nu stia ale cui haine sunt. Si si-a luat de la magazin chiloti ca sa aibe si el chiloti multi. Si la magazin a avut o de-aia sus (un carlig) si a aruncat cureaua sus si stii ce a facut?
- Nu.
- S-a dus ca Tarzan. Avea mai multe liane. Dar haide, imi dai cureaua jos?
- Ce vrei sa faci cu ea?
- Sa ma joc.
- Cum sa te joci?
- Cumva. Si apoi o punem inapoi.
Ia cureaua si incepe sa o invarta in aer. Dar, cum era de asteptat, pantalonii, fara curea, i-au ajuns pe la genunchi. Asa ca micutul meu Indiana Jones a ramas in chilotei.