Pagini

luni, 20 august 2012

Am fost odata copil

De ceva timp tot vreau sa scanez pozele care le am din copilarie. Azi am gasit timpul acela.

Mos Gerila, la camin. Imi amintesc ca l-am recunoscut pe Mosu', pentru ca avea mainile educatoarei noastre.


Soimii Patriei. Aveau aia o manie sa ne faca aceeasi poza la toti, cu papusa in brate, indiferent daca eram baieti sau fete.



O plimbare pe deal, in Petrisor. O paleta cu melci.


Clasa I. Serbarea Abecedarului. Eu eram abecedarul vechi si ponosit. De-aia nu statea nici cravata bine.



Am fost comandant de detasament 3 ani la rand (si nu eram tocilar, da, a fost pe merit!)



Un concurs de muzica. Nu mai stiu ce am cantat. Probabil ceva la moda :D (Multumim, din inima Partidului...)


Cu echipa de fotbal a cartierului (cei care ne-am prezentat), dupa un concurs. Am luat si diploma, dar majoritatea meciurilor le-am castigat prin neprezentare (dar parca mai conteaza?)


Eh....