Pagini

marți, 7 august 2012

Martea, atacam arta

Am vazut ca majoritatea bloggerilor au anumite subiecte care le trateaza cu regularitate, in anumite zile ale saptamanii. Asa ca m-am gandit sa fac o rubrica speciala care sa apara martea. Martea, pentru ca suntem dupa luni si ne-am mai dezmeticit putin dupa weekend. Sau, daca vreti, martea mi-a venit ideea.


Acum cativa ani, cand am fost in Bulgaria la Albena cu copii, aveam in camera un televizor care nu prindea decat vreo 10 posturi. Printre ele era si canalul german, RTL, care difuza o emisiune pentru copii super-interesanta. Am aflat apoi ca ideea a plecat din alta parte, nu le apartine nemtilor. 

Este vorba de Art Attack.

Cam in ce consta emisiunea: ii invata pe copii sa mestereasca fel si fel de obiecte interesante, cu cam ce ai la dispozitie: culori, cartoane, hartii, lipici si altele. Si nu numai atat.

Mie mi se par interesante. 

Asa ca, azi este primul episod. Bineinteles, videoclipurile care urmeaza le gasiti pe Youtube. Sa invatam sa facem un laptop, apoi prezentatorul va realiza un tablou supriza si la final, mai multe tehnici de pictura.

Spor la vizionare si "have fun!".