Pagini

miercuri, 15 august 2012

Experienta mea cu chitara (2)

Va spuneam data trecuta ca am inceput sa invat sa cant la chitara in momentul in care l-am inscris pe Vlad la scoala de muzica. La inceput cantam pe chitara lui, apoi mi-am luat una pentru mine.
Cateva lucruri care m-au ajutat la inceput. 

Cititi postarea lui Justin Sandercoe de pe site-ul lui http://www.justinguitar.comEste unul dintre cele mai bune si complexe site-uri care le-am vazut pana acum. Si este in cea mai mare parte tradus in Romana.

Veti gasi teorie muzicala, sfaturi, piese pentru incepatori, intermediari sau avansati. Mai sunt si alte site-uri pe net, dar nu toate contin informatii atat de detaliate. Chiar este enervant cand vrei sa inveti o piesa si ti se explica doar un sfert din ea.

Daca ati citit postarea si inca sunteti hotarat sa invatati sa cantati la chitara, urmatorul pas este sa achizitionati una.

Sfatul lui Justin este aici si in videoclipul de mai jos:



V-ati ales chitara? Bun. Inseamna ca puteti sa va apucati de treaba.

Dar, pe langa chitara, mai sunt unele obiecte care va pot face viata mai frumoasa si sunt absolut necesare:
  • In primul rand o sa trebuiasca sa acordati chitara de fiecare data cand cantati, sa nu sune fals. Pentru asta, cumparati-va un tuner electric. Exista si varianta pe net, daca vreti, aici. Daca aveti ureche muzicala, puteti insa sa acordati singuri chitara, urmand pasii acestia.
  • Cumparati-va niste pene. Daca nu va lasati unghiile sa creasca, sunt folositoare. 
  • Cumparati un capodastru. Sunt cantece care se canta (in original) cu ajutorul lui. 
  • Neaparat husa pentru chitara. E pacat sa o loviti cand o luati cu voi in drumetii.
Alte informatii tot pe site-ul lui Justin.

Mai multe, data viitoare.