Pagini

joi, 28 iunie 2012

Dlagonul ... virtual

Acum vreo cateva zile David m-a batut la cap sa-i fac si lui cont pe un joc online, pentru copii, Club Pandanda. Bine, ei ii zic Panda, caci e mai scurt. Ce trebuie sa faci este sa ai grija de un animalut virtual (sa-i zicem "pet"), in speta un ursulet panda, sa il imbraci, sa faci diverse misuni cu el si asa mai departe.

Acum e concurenta: cine are pet-ul cel mai bine imbracat, cine face cei mai multi bani sa cumpere hainute pentru pet, cine are cati mai multi dragoni.Au niste misiuni acolo de facut si castiga un ou din care, daca ai grija, iese un dragon.

Cand li se termina timpul individual de joaca (sunt trei, da, care se bat pe un calculator, asa ca se joca cu randul si cu timp limitat fiecare, altfel nu s-ar ridica de pe scaun decat sa se duca la toaleta...de cate ori erau sa faca pe ei pentru ca erau prea concentrati la joc, doar eu stiu):
- E randul meu!
- Stai sa dau de mancare la dragon. Si apoi te las!
Bineinteles ca, desi e randul celuilalt, toti stau "calare" pe calculator, ii dau sfaturi ce sa cumpere, ce misiuni sa faca. Cu alte cuvinte timpul alocat fiecaruia pe calculator este triplu, desi doar unul este cu mana pe mouse la un moment dat.

Mai greu e cu David pentru ca, in timpul alocat lui, el pune mana pe mouse cam 30%, restul de 70% pun mana ceilalti, sa-l ajute. Iar cand ii "expira" timpul doar ce-l aud:
- Dal eu m-am jucat cel mai putin!!!

Fiind in vacanta, vor bineinteles sa se joace cat mai mult pe calculator. Numai ca i-am mai dus cu vorba, am mai iesit pe-afara ... nu prea au avut timp de calculator.

In seara aceasta, dupa ce le-am facut dus:
- Vleau sa ma joc pe calculatol!
- Acum e prea tarziu. Te joci maine!
- Dal vleaaau....
- Maine!
- Dal daca nu ma joc, o sa moala!
- Ce o sa faca?
- O sa moara!
- Cine o sa moara?
- Dlagonul!
- Care dragon?
- De la Panda!
- Ei, lasa-l ca nu moare pana maine.
- Ba da! Daca nu mananca moale!
- Nu moare! Al lui Vlad a stat 6 luni nemancat si n-a murit.
- Ba da! 
- N-a murit! Si nici al tau nu moare! Poti sa il lasi nemancat cat vrei tu si nu are nimic.Tot asa il gasesti.
(nu pare prea convins)
- Maine luclezi de acasa?
- Da.
- A, bine! 

Stie el ca daca sunt acasa si, daca am treaba si "vleau" linistie, il las sa se joace pe calculator.