Pagini

marți, 29 mai 2012

Noapte buna, copii!

- Gata, este ora de culcare!
- Dar vleau sa mai staaaau!
- E ora 9! Maine dimineata Ama si Vlad merg la scoala si se trezesc devreme. Trebuie sa va culcati! Hai, la schimbat in pijamale si apoi spalati-va pe dinti si faceti pipi (cum sa-i zic altfel????).
Copii se schimba in pijamale. Bine, doar David cu Vlad, caci Amalia are alte treburi, incluzand catelul.
- Ama, treci si te schimba!
- Bine!
- David, hai la baie! Vlad, mergi dincolo! (...baia de servici. Intotdeauna am considerat ca doua bai in casa sunt ideale)
Pauza 5 minute, timp in care speri ca copii au facut ce trebuia.
- Ama!!!!! Nici pana acum nu te-ai schimbat????
- Ma schimb acum !
- David, te-ai spalat pe dinti?
- Da.
- Vlad?
- Imediat!
- Ama!!!! Las-o pe Honey in pace!
Cu chiu, cu vai, copii termina cu baile.
- Vleau sa dolm cu tine!
- In seara asta dormi cu Vlad!
- Dal vleau sa dolm cu tine!
- (ignor) Ama, treci sus in pat! (copii au paturi suprapuse).
- Si eu cu cine dorm in seara asta? (Ama)
- Dormi cu papusile! Gata, sting lumina! Nu vreau sa mai aud nimic!!!
Inchid usa la camera, nu fac bine doi pasi ca si incepe nebunia:
- Vleau sa deszhizi usaaaaaaaa!
- Ti-am aprins lampa de noapte. Ai lumina!
- Dal vleau sa deschizi usa!
- Daca deschid usa nu dormi!
- Dal vleaaaau ! (oare de ce suna asta asa de cunoscut.....parca zice la fel si cand are treaba cu debaraua)
Cedez si deschid usa.
- Daca mai aud un sunet, va scot afara, sa dormiti cu Puricel si cu Grasunel (cei doi caini vagabonzi care pazesc scara si care, de altfel, sunt foarte pasnici si cuminti). 
- Bine, dormim (toti in cor).
2 minute liniste.
- Mi-e sete. Vleau apa!
- Ti-am adus sticla........ (cu coada ochiului vad ceva strecurandu-se pe langa mine) Ama! Ce faci? 
- Ma duc la baie!
- Ti-am zis sa mergi inainte sa te pui in pat!!!!
In cele din urma adorm. Oricum, si rabdarea mea e la limite!