Pagini

joi, 17 mai 2012

Curse de melci

Aseară am ieşit cu Amalia şi David să plimbăm căţelul (să-şi facă plimbarea de seară) şi cum după ploaie apar o mulţime de melci pe jos, copii au avut ocupaţie.


Am găsit 5 melci lângă o bordură. Drept pentru care i-am luat, i-am pus sus şi i-am aliniat.
A: De ce nu au coarnele scoase?
Eu: Pentru că acum s-au speriat. Trebuie să aşteptăm puţin.
A: Uite, unul a ieşit! Uite şi pe-al doilea!
D: Am mai găsit unul!
A: Unde?
D: Uite aici!
A: Tati, pune-l şi pe acesta pe bordura!
Eu: Pune-l şi tu!
A: Dar mi-e frică!
Eu: Nu-ţi face nimic. Ai văzut cum i-am luat eu de cochilie.
Cu chiu cu vai Amalia îşi face curaj, ia melcul cu doua degetele şi îl pune pe bordura lângă ceilalţi.
A: Tati, uite, fac pişu.
Eu: Nu, fac pişu, lasă puţină umezeală pe unde trec.
A: Ce e aia?
Eu: Păi.....o sa înveţi tu mai târziu, când vei fi în clasa a 6-a (trebuie să intru pe wikipedia neapărat).
D: Uite, unul a început să meargă.
A: Şi al doilea! Iuhuu....avem cursă de melci! Vreau să stăm aici până se dau jos de pe bordură!
Eu: Tati, dar până ajung ei jos se face întuneric.
A: Vreau sa văd care e primul!
D: Am mai găsit un melc! Pune-l şi pe ăsta sus!
Eu: Ajung doar aceştia!
A: Tati, dar melcii ce mănancă?
Eu: Păi, iarba, furnici...nu ştiu exact (deci chiar trebuie să intru pe wikipedia).
A: Şi unde dorm?
Eu: Noaptea intră în iarbă sau sub frunze şi intră la ei în cochilie. Mergem?
A: Dar nu au ajuns jos!
Eu: Hai, că se face târziu!
A: Ne iei gumă de mestecat pentru copii? (şantajista)
Eu: Da, hai să mergem!
D: Dar vreau să mai stăăăăm!
Eu: Hai să luăm gumă!
D: Bine, hai....
A: Cum era cântecul acela cu melcul supărat?
Eu: Vine melcul supărat/O furnică l-a pişcat...
A: Şi cum vine pâş-pâş-pâş/Întâlneşte-un cărăbuş/Şi din gură....Câţi bani ai?

(Păcat că nu am avut telefonul la mine, să le fac o poză)