Pagini

vineri, 4 mai 2012

Dialoguri

- Azi nu merg la gradi!
- De ce?
- Asa a zis mami!
- N-a zis mami asa ceva. De ce nu vrei sa mergi?

- M-am lovit la picior (s-a zgariat ieri putin) si nu pot sa merg.
- Ei, nu poti...Uite ca poti sa mergi. Haide, azi te duc eu (ieri n-a vrut sa mearga pentru ca nu l-am dus eu).
- Bine.
....
- Ce vrei sa mananci?
- Outz.
- De care? In tigaie sau fiert?
- Din ala tare.
- Fiert....ca sa-l cojesti?
- Da.
...
- Poftim. E gata.
- Da-mi te rog un servetel!
- Pentru ce iti trebuie? Ti l-am pus pe farfurie!
- Sa pun cojile.
- Pune-le pe farfurie!
- Nu, ca aici mananc.
- Mrr....
....
- Mai vreau ceva!
- Ce?
- Bomboane!
- Ai terminat oul?
- Da.
- OK.
- Dar vreau doua.
- Bineee...iti dau cand plecam.
- Dar pot sa ma joc pe calculatooor?
- OK, 10 minute?
- 10?
- Hai, 15.
- Bine.
- Cand suna ceasul (timer-ul), te opresti.
.....
- Ti-am adus hainele sa te imbraci.
- Dar nu vreau tricoul asta cu Mickey.
- Dar care? Cu masina?
- Da.
- Poftim.
- Nu asta! Cu Lightning!
- Nu am cu Lightning. Sunt la spalat. Ia-l pe asta cu monstertruck.
- Dar nu-mi place!
- Uite, mai am doua.
- Mmm....
- Care?
- Il vreau pe ala cu Mickey
....
- Vreau sa imi pui un plasture la picior. Dar din ala de apa.
- Rezistent la apa?
- Da.
- OK. Uite punguta de pe frigider. Cauta acolo ce vrei tu.
- Asta. Il tai eu!
- Bine. 
Isi pune pansamentul si dupa 30 de secunde incepe sa urle
- Ce-ai patit?
- Nu pot sa merg.
- Ei, nu poti. Pana acum ai mers.
- Dar ma doare!
- Te doare pentru ca ti-au pus plasturele acolo. Hai sa-l dam jos?
- Adica sa-l tragem???
- Da.
- Dar nu vreau!
- Atunci o sa te doara, pentru ca nu ti l-ai prins bine.
- Nu vreaaaauu!!!!
....
- Hai sa te incalti si sa mergem.
- Si bomboanele?
- Am uitat. Uite aici.
- Vreau doua....sau...nu, mai bine vreau ciocolata.
- OK, ia-o si hai sa mergem!
....
In sfarsit, singur acasa....Liniste....Liniste??? Nuuu, o ceata de javre si  o echipa de borduristi isi fac treaba.
Dar, macar astia nu-mi cer nimic.