Pagini

marți, 15 mai 2012

De-ale Amaliei

- David, hai sa ne jucam!
- Imediat!
- Daca nu vii pana numar la 5, nu ma mai joc cu tine!
- Vin!
- Unu, doi, trei, patru, patru si un sfert, patru si doua sferturi, patru si trei sferturi, patru si patru sferturi, patru si cinci sferturi, patru si sase sferturi, patru si.....
La patru si zece sferturi s-a oprit pentru ca a veni David sa se joace.

.......................

- Tati, azi nu prea am lectii de facut?
- Cum adica "nu prea ai"? Ori ai, ori nu ai.
- Pai nu prea am. Am doua exercitii de facut la matematica.
- Deci ai.
- Nu, nu prea am.
Oare cate exercitii inseamna pentru ea "Am teme"? N-am fost spontan sa intreb. Poate diseara.

.......................

Ieri am citit "Stefan cel Mare, biruitor in lupta de la Vaslui". Apoi am povestit:
- Cine l-a ajutat pe Stefan cel Mare sa se urce pe cal?
- Soliman al lui Burcel.
- Nu Soliman, Soliman era Pasa, generalul turc. Soiman l-a ajutat.
- Soiman.
- Si apoi, ce s-a intamplat cu Stefan?
- A plecat acasa!
Cata dreptate are!