Pagini

luni, 27 februarie 2012

Weekend la munte

Vineri, dupa pranz si dupa ce i-am “recuperat” pe cei mari de la scoala si pe cel mic de la gradi, am plecat cu masina la munte. Am “pasat-o” pe Amalia in masina Cristinei si apoi ne-am vazut de drum.

Calatoria a fost OK: drum liber (nu plecasera inca nebunii din Bucuresti), o oprire la benzinarie sa luam sandwich-uri si sa ne golim rezervoarele (:D), iar la ora 16 eram deja cazati la pensiunea-restaurant Ancora***, Predeal (http://www.ancorapredeal.ro/).



Am facut numaratoarea: 7 adulti si 6 copii.

Pentru cine n-a fost pana acum acolo, pensiunea are 4 camere maricele, iar restaurantul este foarte frumos, meniul bogat de-ti lasa gura apa. Drept pentru care am testat si noi o parte din bunatatile bucatariei. O recomand oricand cu mare placere.





Vineri seara am fost noi cam obositi dupa drum, asa ca am preferat sa stam in restaurant sa jucam diverse jocuri si sa mai schimbam o vorba. Cu alte cuvinte sa ne incarcam bateriile pentru a doua zi.

Sambata dimineata, din pacate, o veste trista: ploaie si ceata. Asa ca sperantele noastre de a merge pe partie s-au cam spulberat. Ne-am strans cu totii la micul dejun si in jurul pranzului i-am echipat bine pe copii si am iesit la zapada, pe drumul din spatele vilei.

Ce-i drept, zapada mai era pe jos, dar cand am vazut un panou cu “Zona frecventata de ursi” si dupa ce au fost identificate niste urme care pareau lasate de un astfel de animalut, ma cam uitam in toate directiile. Dar copiilor nu le pasa, ei s-au simtit cel mai bine, asa ca o ora a fost veselie maxima.

Dupa-amiaza: un somnic bun (mai ales piticii), masa de pranz si iarasi jocuri, de data asta mai multe. Ziua s-a inchieiat cam pe la 1 noaptea.

Duminica sperantele noastre de a merge la partie au renascut cand am vazut ca afara ninge ca in povesti. Am mancat repede micul dejun, am facut bagajele, pastrand cateva haine de schimb si apoi, directia partia Clabucet. Lume multa, cu greu am gasit un loc de parcare, in schimb zapada era excelenta. Am inchiriat o sanie (pe langa cele 2 din dotarea personala) si pune-te sa urci dealul. 

 
















Dupa 2 ore eram cam epuizati asa ca ne-am hotarat sa incheiem si sa ne intoarcem la pensiune. O cafea si un suc si am plecat in cele din urma catre casa.

Contrar asteptarilor, drumul a fost liber. Doar in Comarnic s-a mers bara la bara, iar apoi intre Ploiesti si Bucuresti au inceput sa apara grabitii.
Ajunsi acasa, am mai apucat sa desfacem bagajele, sa facem un dus si sa mancam ceva inainte de a cadea intr-un somn profund.

Dar, a meritat: ne-am simtit excelent, ne-am bucurat ca avem prieteni buni cu care sa ne petrecem timpul si ne-am facut planuri si pentru alta data. De data aceasta, cand va fi soare si verde.