Pagini

vineri, 30 decembrie 2011

6/49

Acum vreo cateva zile am fost cu Vlad la agentia loto sa punem niste numere.
E un report vreo 1.6 mil EUR parca, un maruntis fata de vreo 7-8 mil cat imi trebuie mie :D :D

Dupa ce am pus numere, Vlad ma intreaba:
- Tati, stii ce as face eu daca am castiga?
- Ce?
- Pai...am vrea sa ne luam casa sau apartament si eu cu David sa avem camera mea, Amalia a ei, iar tu cu mami a voastra. Si de 200.000 EUR sa imi iau jocuri pe PSP.
- 200.000? Pai cu jocurile care ti le iei te joci pana la 50 de ani!
- Atunci, nu de 200.000, ci jocurile care imi plac mie.
......
Azi a fost marea tragere.
Amalia, David si Vlad la televizor, asteptand numerele.
S-au tras cele 6 numere la 6 din 49.  Am nimerit fix doua: ziua mea de nastere si ziua lui David de nastere.
Apoi au inceput Noroc, Joker, 5/40 si mai stiu eu ce mai au astia la Loteria Romana (deh, un neavenit ca mine joaca numai la ce era pe vremea lui Ceasca).
Amalia:
-  Tati, a iesit 11.
- Da tati, dar e la Joker, si noi n-am jucat
- Tati, dar numarul 45672847 ce e? (nu va luati dupa mine, uitati-va pe site)
- E la Noroc. N-am jucat nici la asta.
Mai trec 5 minute
- Tati, pot sa-l scriu pe asta, 2? 
- Scrie-l.
- Dar il ai?
- Nu. Dar nici nu trebuie, ca nu am jucat la 5/40.
- Of!!!!! Dar vreau sa castigam bani multi!!!!
- Ce sa faci tu cu ei?
- Nu stiu! Vreau sa castigam. De ce nu castigam?
- Tati...sunt mai multe jocuri. Eu am jucat doar la unul.
- Dar eu vreau sa am bani multi (Doamneee...la varsta asta deja vrea bani multi????)
- Si ce sa faci tu cu ei? (aceeasi intrebare de derutare).
- Nu stiu! (copilul e consecvent).
- Tati, uite cum e treaba. Eu cu Vlad am fost acum cateva zile si am tras niste numere. La intamplare. Am jucat la un joc. Aici sunt 5 jocuri. Noua nu ne-au iesit numerele castigatoare la ce am jucat.
- Of....vreau sa merg cu tine cand mai joci (sa fie muza mea???).
- Bine. Hai sa facem urmatorul lucru: spuneti-mi fiecare cate 2 numere, intre 1 si 49. 
...
Va las sa ghiciti, ce numere au zis. Sau mai bine zis in ce interval, tinand cont ca Amalia e in clasa I si David e la gradinita,
...
Ati ghicit...au zis numere sub 10.

In fine, am facut rost de 3 variante pentru 6/49. Pe-astea le joc de acum inainte. Nu ca mi-ar trebui bani :D. Dar si cand o sa castig cele 10 mil EUR...
Da, da....pai pana prin Aprilie-Mai o sa tot fie report. Stiu baietii sa ascunda banii!!!! Asa ca...atunci mai joc!