Pagini

miercuri, 9 ianuarie 2013

La culcare!

– Gata, e ora 10 jumatate, mergeti si va sptlati pe dinti si apoi la culcare!
– Dar ne e foame! Vrem sa mâncam!
– La ora asta?
– Da!
– Bine, ce mâncati?
– Eu vreau sandwich cu brânza!


– Eu vreau sandwich cu cascaval!
– Vreau lapte cu cereale!
– Nu puteti niciodata sa mâncati acelasi lucru?
– Nu, vreau sandwich!
….
– Ati mâncat? Gata! La spalat pe dinti!

– Amalia, mai ai? Ce tot faci în baie?
Deschid usa. Amalia ma priveste râzând. La gura ei si pe barba, curge pasta de dinti.
– Ce tot faci? Las? joaca, spal?-te odata ?i treci în pat!
Din baia baietilor se aud râsete. Intru.
– David, lasa joaca!
– (Vlad) Dar mi-a tras apa! Nici nu am apucat sa ma asez pe toaleta!
– David, termina cu joaca si spala-te!
Ies. Se aude din nou cum se trage apa si iar rasete.
….
– Sting lumina!
– Dar nu facem ora de povesti?
– Ora de povesti s-a terminat de mult!
– Dar vreau poveste!
– David, mâine mergi la gradi. Culca-te!
– Vreau poveste!
– V., spune-i o poveste lui D.!
….
– Nu v-ati culcat înca?
– Vlad râde de mine! Zice ca mâine are trei surprize pentru mine! Nu vrea sa mi le spuna!
– Vrei sa dormi afara?
– Dar ce-i fac? Nu-i fac nimic!
– Las-o sa doarma!

11:30. Dorm (copii)