Pagini

marți, 11 decembrie 2012

De-ale lui David

Acum un an aveam conversatii de genul celei de mai jos, cu D.. Daca doriti sa revedeti, cititi în continuare.

Tatal sta linistit si lucreaza. Apare copilul care tocmai s-a trezit din somnul de dupa-amiaza.

– Tati, vreau ceva.
– Ce doresti?
– Ceva din debara.


Tatal merge cu el si deschide usa de la debara:
– Ce sa îti dau?
– Pai….bombonele. De la Mos Nicolae. Dar vreau doua. Mi le desfaci?
Tatal continua sa lucreze. Nu trec mai mult de 10 minute…
– Tati, vreau ceva.
– Ce doresti?
– Ceva din debara.
Tatal merge cu David si deschide usa de la debara:
– Ce sa îti dau?
– Aaa…un baton cu cereale. Cu cirese.
Copilul ia batonul, iar tatal se duce din nou în camera sa lucreze.
– Tati….vreau ceva.
– Ce doresti?
– Nu stiu…ceva.
– Ce „ceva”?
– Aaa…ciocolata
– Nu-ti mai dau. Ai mancat deja bombonele si baton de cereale.
– Vreau ceva din frigider.
– Du-te si ia-ti!
Usa de la frigider se deschide, urmata de un tipat.
– Vreau varzaaaaaa !!!!!
– Nu mai e.
– Vreau salam.
– Nu mai e.
– Dar ce sa iau?
– Îti dau niste mere?
– Nu. Vreau ceva din debara!
Usa de la debara se deschide pentru a treia oara. Tatal ia copilul în brate si începe sa-i faca oferte:
– Biscuiti?
– Nu.
– Nuci?
– Nu
– Atunci ce?
– Aaaaaaa…nimic.
Tatal deja nu mai are chef de lucru.

Acum a crescut, si nu s-a schimbat prea mult. Tot ma bate mereu la cap sa-i dau ba una, ba alta. Nu cu aceeasi frecventa, e drept. În schimb, s-a facut un smecher si are din când în când câteva replici….

Sâmbata, toata lumea facea lectii, iar David vrea sa se joace pe Wii.
– Daca vrei sa te joci, adu cartea de jocuri si hai sa facem ceva din ea?
– Bine
– Du-te si ia-o din dulap.
– Du-te tu! Doar tu ai vrut-o.
Am ramas masca, Si eu si mami, ne-am uitat unul la altul si am izbucnit în râs.

Deh, doar am cautat-o