Pagini

joi, 17 ianuarie 2013

Varicela

David are varicela. A luat-o de la Vlad, care si el la rândul lui a cules-o de pe la scoals (am vorbit cu profesoarele si cica sunt o multime de copii bolnavi).

V. a facut-o chiar cu doua zile înainte sa ne întoarcem de la Moeciu. Ne gândeam ca are vreo alergie, dar când a facut febra si i-au aparut mai multe bube, ne-am dat seama ca e viroza.

Daca Vlad a facut o forma usoara, cu câteva bube ici-colo, David e plin. Nici nu va închipuiti cât de greu se abtine sa nu se scarpine. Acum doua seri a dormit mami cu el tinându-l de mâini.

Asta este. Nu avem ce face. Este o boala a copilariei si majoritatea dintre noi o facem când suntem mici. Spre norocul nostru, altfel, când esti mai mare e ceva mai grava.

Eu unul le-am facut pe toate când eram mic: varicela, pojar, rujeola, rubeola, scarlatina, oreion, zona zoster…toate. Una n-am ratat. Si asta când eram la gradinita. Apoi, la scoala, cum se îmbolnavea vreun coleg, jumatate de clasa statea acasa doua saptamâni, eu eram la ore si trebuia sa le duc lectiile acasa celor bolnavi.

Azi vorbeam cu sora-mea, din Londra, despre David si varicela. Si ce credeti ca-mi spune?
– Noi am vrut sa o luam!
– Cum adica?
– Da, am vrut sa o faca cât sunt copii mici. Am aflat de la o prietena ca unul din copii ei are varicels si i-am facut o vizita. Si dupa câteva zile au facut si ai mei.

Tare, nu? Stii ca e buna ideea de o afacere? Cum suna: vând varicela! Pe bune, are nevoie cineva? Hai ca faceti acum si apoi scapati. 15 minute de  stat cu David 20 de lei. La 30 de minute, dau discount. Dar veniti cu adeverinta de la medic ca nu ati mai facut boala. Sa nu avem apoi discutii de ce nu ati luat-o.

Va bagati?