Pagini

joi, 6 decembrie 2012

Ajun de Mos Nicolae

 

5 Decembrie.
6:30, dimineata:

– Tati, diseara vine mosul?
– Da, daca ati fost cuminti vine.
– Am vazut ca a luat scrisoarea din posta. Si o sa-mi aduca papusile?
– Nu stiu, daca o sa poata. – Dar daca nu poate, i le da lui Mos Craciun?
– Cred ca da.

7:30, seara
– Tati, dar, Mos Nicolae si Mos Craciun chiar exista?


– Pai, nu ti-au adus în fiecare an cadouri?
– Ba da.
– Deci?
– Deci, exista. David, hai sa ne facem ghetele, sa vina mosul sa ne puna cadouri. Le facem si pe ale lui Vlad.

10:30, seara
– Daca nu te culci, nu mai vine mosul!
– Bine. David, hai sa dormim, altfel ne aduce nuieluse.
– (David) Dar la mine nu o sa vina!
– De ce?
– Pai eu nu stiu sa-i scriu si nu i-am trimis scrisoare
– O scriem mâine amândoi, da? Acum hai la culcare!
– Tati, la noapte, la 2, când o sa ma trezesc eu sa ma duc la baie o sa ma uit sa vad daca a venit mosul.
– Ba nu o sa te uiti. O sa dormi linistita pâna dimineata si o sa vezi când te trezesti.

10:45
– Ce faci în bucatarie?
– (cocotata pe scaun si cautând în dulap) Vreau o farfurie sa-i pun biscuiti. Sa manânce la noapte când vine. Si îi punem si un pahar de apa minerala.

11:30, parintii:
– Unde sunt bomboanele?
– Aaa…le-am uitat în masina.
– Bun. Acum trebuie sa ma îmbrac eu sa le aduc, nu?
– Trage si tu ceva peste pijamale si du-te.
……
– I-a pus lapte si cereale mosului?
– Dar nu mai avem lapte. I-a lasat biscuiti si apa minerala.
– Pai bea si tu apa si manânca niste biscuiti.
– La ora asta? N-am chef de biscuiti (îi iau si îi pun la loc în punga, lasând vreo doi în farfurie)

6 decembrie
6:30 dimineat?
– A venit mosul!!!!! (în cor)
– Si ce v-a adus?
– Bomboane! Dulciuri! Ciocolata!
– Tati, nu mi-a adus mosul papusa. Dar o sa-i dea scrisoarea lui Mos Craciun?
– Sigur o sa-i dea.