Pagini

marți, 25 martie 2014

Zana maseluta contraataca

Nu am terminat bine „perioada” de Zana Maseluta, si deja ne vedem la capitolul „Tooth Fairy reloaded”. Deh, cand ai trei copii ideile trec de la unul la altul in mod natural. Iar cel mai mic acumuleaza din zbor de la ceilalti.

Seara, acasa, dupa ce vin de la serviciu, copilul deschide usa si ma intampina cu un zambet larg pe fata. In gurita se vede o gaura intre dintii din fata.

– Mi-a cazut un dinte! Si celalalt abia se mai tine!

Pe pervazul ferestrei, sub paharul cu apa in care se vede dintisorul, sta o scrisorica: „Draga Zana Maseluta. Te rog sa imi aduci un Lego StarWars„.

Dupa cum v-ati dat seama, „epoca” banutului sub perna a apus de mult. Asta de cand au aparut cereri cu papusi Monster High si cu „Call of Duty: Ghosts”.

– I-ai scris Zanei… Dar ar trebui sa-l scoatem si pe celalalt dintisor.
– Nuuuuuu! Ma doare!
– Haideeee! Abia se mai tine. Uite, ia tati un servetel si trage de el.
– Nuuuuuu!

N-are rost sa mai continui. Oricum, piticul este mai incapatanat decat ceilalti.

Dupa ce se culca, „zanul” are idei. Ia frumos scrisorica pentru Zana si scrie pe partea cealalta, cu cel mai frumos scris caligrafic de mana: „Draga David, Te rog sa imi dai si celalalt dintisor, daca vrei sa iti aduc un Lego StarWars. O sa vin maine seara dupa amandoi dintisorii„. Deseneaza o bagheta de zana si semneaza „Zana Maseluta”. Gata, acum o sigur o sa scoata si celalalt dinte!

Dimineata, urletele trezesc toata familia.

– Stiu eu ca tu ai scris scrisoarea, nu Zana Maseluta!
– Cum sa scriu eu? Ti-a scris Zana.
Printre urlete:
– Nu! Tu ai scris! Nu a scris Zana!

Te pui cu Capricornii? Acum ce era de facut? Iau o coala alba si reproduc scrisul. Apoi face si mami acelasi lucru. Degeaba ii arat, copilul nu e convins.

– Vezi, Zana ti-a scris. Ii dai si celalalt dintisor si iti aduce ce i-ai cerut.
– Si daca il pierd?
– Cum sa il pierzi?
– Daca imi cade cand sunt la scoala?
– Il pui in cutiuta de mancare sau in penar.
– Daca il pierd nu-mi mai aduce Zana lego-ul!
– Ei, lasa ca il gaseste ea. Are un detector.

Discutie in privat:
– M-am gandit eu ca asa o sa se intample...
– Mda. Iar eu m-am gandit ca asa il fac sa scoata si celalalt dintisor.

Cu greu, copilul se linisteste, iar Zana si Zanul pun planul la bataie. Primul pas este achizitionarea lego-ului, urmand ca acesta sa fie pus in locul dintisorilor, cand cel de-al doilea va cadea.

Au trecut deja 4 zile si dintele inca se incapataneaza sa ia locul langa celalalt, in pahar… Dar „zana” are rabdare. Intre timp, copilul a gasit cutiuta rotunda de la un ou Kinder Joy, pe care o poarta tot timpul cu el. Sa fie sigur ca pune dintisorul acolo, daca ii cade la scoala.