Pagini

sâmbătă, 6 iunie 2015

Leoaica tanara…

 … iubirea”. Era o poezie de Nichita Stanescu.

Nu am avut niciodata treaba cu zodiile si horoscopul, in sensul ca ori de cate ori citeam horoscopul zilei, nu mi se potrivea deloc. Probabil ca sansele ca previziunile astrale zilnice sa se aplice sunt intr-o proportie de 1 la 1 milion si eu nu prea ma regasesc in milionul ala.

In schimb caracteristicile unei zodii sunt in proportie de 99% corecte. Si asta v-o spun din proprie experienta.

Nativul Leu pare a fi protejat de o influenta astrala benefica, spun multi astrologi, caci, de multe ori, ajunge prin el insusi la onoruri. Suflet elevat, spirit de justitie, caracter inflexibil, inima inflacarata si generoasa. Vointa este ferma, intreprinzatoare, perseverenta, tintind intotdeauna scopul propus. Spirit drept, stabil, viril, mandru, simplu, liberal, stralucitor, adesea prezumtios, dar intotde­auna recunoscator; caracter binevoitor, ferm, curajos, generos, mereu stapan pe el. In momente dificile, mania va fi brusca, dar fara violenta si nu de durata. Daca ea se razbuna – ceea ce e de presupus – o va face intotdeauna numai cu noblete. Iubirea este puternica, nativul e con­stant in afectiuni, dar nu si in fapte. Are gustul armelor, indemanare si agilitate in exercitii corporale, rabdator la munca si apt pentru a comanda. Aptitudinile nu sint multe, dar solide, profunde.

Persoana nascuta sub semnul Leului se afla sub influenta Soarelui (guvernator traditional) care o face plina de vitalitate, egocentrica, ambitioasa si orgolioasa.

Principalele calitati ale zodiei Leu: calitati de conducator, siguranta de sine, generozitate, creativitate
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Leu: sa straluceasca, sa fie în prim plan.

 

Leul stie intotdeauna ce vrea si trece peste orice sa obtina ceea ce are nevoie. Il dai afara pe usa, el intra pe geam. Il dai afara pe geam, el intra pe usa. Nu conteaza ceea ce vrei tu, important este ce vrea el. Si nu scapi pana nu obtine ceea ce vrea el. Punct! Si nu mai exista altceva!

Exemplificare:

Fac diverse cumparaturi printre care si inghetata. Leoaicei mici ii place vanilie cu capsuni (sau alte fructe), niciodata ciocolata. Cumpar inghetata pe care o stiam ca o prefera, uitand ca de fapt se gandise la altceva de data aceasta. Discutia de acasa este urmatoarea:

-Am cerut „Scufita rosie”!

-OK. Am uitat. Dar stiu ca iti place si asta! Daca nu iti place, nu o mananci si gata!

-Dar eu am vrut Scufita Rosie!

-Nu am luat! Am uitat ce mi-ai zis si ti-am luat ce stiu ca iti place si mananci de obicei!

-Eu vreau „Scufita Rosie”!

-Asta am luat! O vrei, bine! Nu, nu mananci!

Pauza 1 minut, timp in camera sa plimba prin camera exact cum un leu da tarcoale custii in care e inchis.

-Pot sa ma duc sa o schimb?

-Nu!

-Atunci, o las lui Vlad si ma duc si eu si iau altceva.

-…

-Pooot? (si apare ranjetul acela frumos al leului in care nu stii daca rade de tine sau e gata sa se repeada)

-…OK.

Alte 5 minute pauza.

-De fapt, m-am gandit. E OK si asa. Pot sa mananc inghetata? 🙂

Ca orice felina, vine si se lipeste de tine si se alinta. Tot dupa ce ti-au facut capul calendar si te-au exasperat pana la limite… si dupa ele.

-Tatiii….

-Te rog sa ma lasi! Sunt suparat acum!

-Dar ce am facut?

-Te rog sa ma lasi! Ai….. (si incepi sa insiri ce si cum).

-Dar…

-Gata, ajunge! Lasa-ma sa stau linisit!

-Dar…

-Te roooog! Lasa-maaaaa!

Vezi sa nu te lase! Pisiceala combinata cu „leii stiu ce vor” este perfecta si victima cade tot timpul prada.

Nu poti sa rezisti privirii unui leu! Au ei ceva acolo care te hipnotizeaza complet. Daca vaneaza sau doar te privesc si se uita la tine, esti deja paralizat, nu mai poti sa faci niciun pas oricat te-ai impotrivi.

Pur si simplu nu ai niciun instrument sau mod in care sa iesi invingator intr-o lupta cu un leu daca nu accepti regulile lui. Cu atat mai mult cand tu esti „Taur”.