Pagini

luni, 22 aprilie 2013

Cum se cumpara un cadou

 - Vlad, hai sa mergem la magazin sa luam cadou pentru colegul tau.
Deodata, la unison, alte doua voci:
(Amalia, David): Vin si eu!
– Ti-ai terminat lectiile?
(Amalia):  Mai am o problema la matematica. O fac când vin.
– OK. Hai sa mergem. Dar…va spun de la început: luam cadou pentru colegul lui Vlad si atât. Nu iau alte jucarii! Ne-am înteles?
(Toti trei): Da, tati!

Ajungem la Noriel (Dialogurile de mai jos se întâmpla concomitent)

Amalia: Pot sa ma uit la Monster High?
– OK. Uita-te.
David: Tati, uite ce vreau de ziua mea (vine cu un pistol Nerf).
Amalia: A aparut o papusa noua. Si asta îmi place.
– Bine, dar nu mai luam. Asa am hotarât ultima dat?.
David: Hai sa luam o minge din-asta! Cealalta s-a stricat.
– Nu luam acum! Lasa pistolul, am plecat sa cumparam cadou! Pune papusa pe raft! Hadeti la Cora, aici nu am gasit ce trebuie!

Cora. Raionul de jucarii:
David: Vreau Lego Chima!
– Am zis ca nu cumparam altceva decât cadou!
David: Dar vreaaaaaaau!
– Îti iau de ziua ta!
David: Bine! Atunci vreau Lego si asta si asta…
Amalia:Tati, uite aici au alte papusi. Îmi iei?
– Am hotarât ceva. Ai spus ca pui bani la pusculita si îti iei tu.
Amalia: Dar îmi trebuie mai multi! Si pâna îi strâng eu se termin?….
– Nu acum!

Luam cadou si plecam.

Peste câteva ore, alt magazin. De haine de data aceasta.

Amalia: Vreau înghetata.
– Stai sa probam pantalonii acestia si vedem dupa.
Vlad: Vreau si eu o husa de telefon!
– Ai rabdare sa probeze sora ta pantalonii!
Vlad: Dar pâna probeazz ea cu mami pantalonii, hai sa luam husa!
Amalia: Si înghetata!
– Aveti rabdare amândoi!

Luam pantaloni. Facem ocol pe la standul de accesorii de telefon. Nu gasim husa. Ajungem la înghetata.
– 5 cornete, va rog. Cu câte o cupa fiecare.
– Vreau de menta!
– Nu are. Altceva?- Vreau de-aia verde si de cealalta verde.
– Am spus doar o cupa!
– Bine…D-aia vreau!

Aliniati pe o banca, familia manânca înghetata. Copii, satisfacuti, parintii, obositi.

În drum spre masina.
Amalia: Mi-e seteeeee…Vreau apa!