Pagini

vineri, 27 septembrie 2013

Dinti

 In masina (Amalia):

– Tati, mi se misca o masea.
– Las-o in pace pana ajungem acasa. Nu mai baga mana in gura, pentru ca ai pus-o peste tot.
– Dar da-mi un servetel, te rog!
Ii dau un servetel copilului, care scormoneste cu spor in gura, in continuare.
– Gata, am scos-o. Imi mai dai un servetel?
– Poftim.


– A mai ramas un colt, dar l-am scos si pe acela, zice victorioasa.
A muncit copilul anul acesta la scos dinti (zice Ana). Cati mai ai de scos? o intreaba.
– Unu. Am scos caninii, dintii si maselele. Si mai am o masea.
– Bun asa.

La noapte, iar trebuie sa vina Zana Maseluta. Data trecuta (adica acum 2 saptamani) a venit, a lasat banii si a uitat sa ia maseaua. Va dati seama ca tare mirat a mai fost copilul cand a gasit maseluta in pahar si banii sub. I-am zis sa o lase acolo, poate vine seara urmatoare dupa ea.

Oricum, s-a scos si ea, m-am scos si eu. Tinand cont ca o extractie costa cam 50 de lei, la cati dinti si masele a scos anul acesta se strangea o suma frumusica. Zana n-a fost ea la fel de darnica pentru fiecare maseluta, dar a fost suficient. Asa ca, in loc sa intre banii in contabilitatea cabinetului stomatologic mai bine au intrat in buzunarul copilului, care a  stiut ce sa faca cu ei.

Asa este cand inca mai crezi in zane si povesti. Nu-i asa ca e bine sa fii copil?

Continuare:

Dimineata se trezeste si da fuga la geam, insa „Zana” uitase sa treaca si pe la ea (au mai fost situatii de genul). Dezamagita (probabil) se duce la baie, iar cand se intoarce gaseste niste bani sub paharul in care fusese maseluta (intre timp, „Zana” si-a dat seama ca facuse o greseala).
– Ia uite! Acum a venit! Cat am fost eu la baie! Inainte nu era nimic aici!
Iar a ratat-o 😀